v418 |
Автор: Administrator |
Четвер, 21 березня 2019 16:41 |
УДК 911.3 Нич Тетяна Василівна, кандидат географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Прокопенко Тетяна Петрівна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Ващенко Олександра Володимирівна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ УКРАЇНИ Мета розглянути особливості формування туристичної реклами в регіонах України у відповідності з наявними туристичними ресурсами. Методика дослідження побудована на використанні статистичної бази та методології Державної служби статистики України, також застосовувалися методи математичної статистики, порівняльно-географічний метод. Результати дослідження охарактеризовані туристичні ресурси ряду регіонів України та обґрунтовано необхідність формування туристичних кластерів. Виділено три туристичних регіони України. Наукова новизна полягає у запровадженні обґрунтовані необхідністі формування туристичних кластерів, як мірил залучення населення країни та їх споживчих витрат до національного туризму. Практична значимість отриманих результатів полягає в можливості зіставлення чинників формування й просторової локалізації туристичних дестинацій в формуванні туристичних потоків. Ключові слова: реклама, туристична реклама, туристичний продукт, туристичні ресурси. Список використаних джерел: 1. Карягін Ю.О., Тимошенко З.І., Демура Т.О., Мунін Г.Б. Маркетинг тур продукту.Підручник. - К: Кондор, 2009. - 394 с. 2.Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні Навчальний посібник. - Чернівці: Книги-ХХІ, 2003. - 300 с. 3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2017 р. № 275 –р. 4. Управління регіональним розвитком туризму: Навчальний посібник. / За ред.В.Ф.Семенова –Одеса, 2011. - 225 с. 5. Колесник О.О. Кластерна модель розвитку туризму в Україні Економіка. Управління. Інновації. - 2009. - №1. 6. Стратегія регіонального розвитку Хмельницької області на 2011-2020 рр.,Хмельницький, 91 с. 7. Київська область. Енциклопедичний довідник, К.: ГР УРЕ, 1982.- С.130. 8.Природно-заповідний фонд Київщини довід. вид. – К. : Урожай, 2007. – 42 с. 9. Панкова Є.В. Туристичне краєзнавство. Навчальний посібник. - К.: Альтерпрес, 2003. - 352 с. |
Останнє оновлення на Вівторок, 14 травня 2019 09:25 |