English Ukrainian
v422 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Четвер, 21 березня 2019 16:33

Завантажити page white acrobat

https://doi.org/10.17721/2308-135X.2019.42.12-22

УДК  351: 338- -52:797.11

Неіленко Сергій Михайлович, кандидат технічних наук, Київський національний університет культури і мистецтв, м.Київ, Україна, e-mail: Nsm110986@gmail.com      

Зараховський Олександр Євгенович, кандидат культурології, Київський національний університет культури і мистецтв, м.Київ, Україна

                  

СЕРВІСНА ДІЯЛЬНІСТЬ КРУЇЗНОЇ ІНДУСТРІЇ

 

Мета: Метою дослідження є аналіз та характеристика сервісної діяльності, маршрутів та особливостей круїзних компаній для кореляції менеджменту туристичних фірм при виборі майбутніх пропозицій споживачам.

Методика: В дослідженні використовувалися методи порівняння та узагальнення, логічні методи, індексний метод, метод експертних оцінок, моделювання, економіко-статистичні методи.

Результати: Розглянуто сучасний стан та розвиток сервісної діяльності круїзної індустрії, що підкреслює її як актуальний напрям розвитку світового туристичного ринку. Проаналізовано та охарактеризовано сервісну діяльність та маршрути круїзних компаній для кореляції менеджменту туристичних фірм при виборі майбутніх пропозицій споживачам. Встановлено, що найбільшу частку круїзного ринку займають корпорації Carnival Corporation та Royal Caribbean, які мають у своєму складі 150 суден різних категорій та класів. Ці компанії охоплюють найбільший ареал круїзних маршрутів, що є вигідним при обранні туристичного маршруту.

Наукова новизна: Основні положення дослідження представляють собою певний внесок в теорію ефективності в умовах сервісної економіки, що полягає в узагальненні зарубіжного досвіду сервісної діяльності круїзів.

Практична значимість: Можливе використання положень і висновків дослідження в якості теоретичної бази для розробки власних методик оцінки ефективності в конкретних видах сервісної діяльності вітчизняної круїзної індустрії. Отримані дані можна використовувати для прогнозу менеджменту туристичного ринку.

Ключові слова: сервісна діяльність, менеджмент, круїз, туризм, круїзний регіон, клас, корпорація.

Список використаних джерел:

1.Жихарева В.В. Сучасні тенденції розвитку ринку круїзного судноплавства / В.В. Жихарева // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. – № 39 (2), 2012. – С.153-166.
2.Захарина А.Г. Определение сущности и особенностей круизного туризма / А.Г. Захарина // Держава та регіони . – № 3, 2013. – С. 39-43.
3.Ковылина М. А. Условия и факторы формирования конкурентноустойчивости регионального круизного судоходства / М. А. Ковылина // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2014. – № – С. 248 – 252.
4.Мельник І. Л. Інноваційні зміни на ринку круїзного туризму / І. Л. Мельник // Бізнес Інформ. – 2014. – №12. – С. 313-319.
5.Михайлова Ю.В. Карева А.А. Выявление проблем и обоснование стратегических приоритетов развития морской отрасли Украины на современном этапе // Сборник научных трудов Sworld. - Выпуск 1. Том 1. – Иваново: МАРКОВА АД, 2013. – С. 48-55.
6.Нездоймінов С. Г. Круїзний туризм в контексті Морської доктрини України / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Mechanism of Economic Regulation. - 2013. - № 4. - С. 100-110.
7.Статистика діяльності корпорації Caribbean. – Режим доступу: https://www.statista.com/topics/1004/cruise-industry/
8.Статистика діяльності корпорації Carnival Corporation. – Режим доступу: https://www.statista.com/statistics/266278/number-of-carnival-corporation-und-plc-ships-sorted-by-cruise-brands/
9.Уайльд П. Тенденції розвитку круїзного ринку. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://portsukraine.com/node/2580.
10.Wayld, P. (2012), Trends in the development of the cruise market, http://portsukraine.com/node/2580.
Останнє оновлення на Середа, 05 червня 2019 08:41